.jpg)
A GM Europe első negyedévi eredménye 572,137 eladott autó – minden idők legjobbja
• A Chevrolet Europe első negyedévi értékesítése 30 százalékkal nőtt, piaci részesedése 2.2 százalékos rekordszintre emelkedett
• A GM oroszországi eladásai 78 százalékkal nőttek
• A Cadillac európai értékesítése 13 százalékkal nagyobb
• A HUMMER 59 százalékos növekedést ért el az előző év első negyedévéhez képest
• A GM oroszországi eladásai 78 százalékkal nőttek
• A Cadillac európai értékesítése 13 százalékkal nagyobb
• A HUMMER 59 százalékos növekedést ért el az előző év első negyedévéhez képest
A General Motors a magyar piacon
Az enyhén csökkenõ magyar gépjárműpiacon a General Motors növelte piaci részesedését az év első negyedében, elérve a 16,3 százalékot. Ehhez természetesen fõleg a volumenmárkák sikeres szereplése járult hozzá. Az Opel a múlt év azonos idõszakához viszonyítva 2,5 százalékkal növelte részesedését, elérve az 5.111 darabszámot. A Chevrolet esetében a növekedés még nagyobb, 20,7 százalékkal több Chevrolet talált gazdára, mint egy évvel ezelõtt, összesen 2.114 darab, ami 4,7 százalékos piaci részesedésnek felel meg.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.